Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7949
Title: Сучасний стан виробництва та реалізації смородини в Україні
Authors: Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Дударєва, А. В.
Keywords: виробництво смородини
реалізація смородини
ринок збуту смородини
ринок ягідних культур
ягідні культури
нішевий маркетинг
продовольча галузь
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 204-207
Abstract: Виготовлення українських страв потребує використання різноманітних ягід. Сьогодні смородина знайшла досить широке застосування у приготуванні гарячих страв, холодних закусок, маринадів і десертів. Смородина - використовується не тільки в домашній, але і в професійній косметології, вона є джерелом вітамінів та інших цінних біологічно активних речовин. Ці речовини благотворно впливають на стан шкіри і волосся. Однак, неналагоджений ринок збуту, відсутність запитів супермаркетів, недосконалі відносини між виробниками ягід та підпряєиствами які застосовують ягоди як сировину, відсутність інструментів маркетингу, недосконала цінова політика обмежують розвиток ринку ягідних культур в Україні
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7949
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf202,03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.